Вашия вход в EPLAN Global Support
EPLAN Solution Center за клиенти на софтуерни услуги
С нашата онлайн система за поддръжка, "EPLAN Solution Center", вие като клиент на софтуерна услуга получавате цялостна поддръжка чрез по-ефективна обработка на вашите индивидуални въпроси за кандидатстване. Това ускорява процеса ви и ни позволява да ви отговорим по-бързо на въпроси, които спешно се нуждаят от разяснение. Освен това можете да проследявате състоянието на билетите си по всяко време.
Информационен портал EPLAN
Вашето място за информация, уроци, често задавани въпроси и други.
Две нива на подкрепа за вашите изисквания
Със софтуерната услуга EPLAN можете да сте сигурни, че вашият софтуер EPLAN винаги е актуален. Оставаме добре информирани за новите технологични тенденции и ги интегрираме бързо в нашите приложения. Екипът за глобална поддръжка на EPLAN е на разположение, за да се справи бързо с вашите заявки. Вашето предимство: непрекъснат и устойчив растеж.
Имате ли нужда от задълбочен отговор на въпроси, свързани с вашите продукти на EPLAN, от нашите специалисти по поддръжка или чрез Центъра за знания? EPLAN Software Service Basic ви предлага обширни услуги за поддръжка, свързани с вашите продукти EPLAN:
- Наличие на експерти по време на местните офиси с време за отговор в рамките на 24 часа
- По-бърз процес на решение с целенасочени отговори чрез многоезичния и интерактивен център на знанието
- Актуализации на софтуера за постоянни иновации и модерни технологии
- EPLAN Data Portal предоставя данни за устройства на известни производители като електронен продуктов каталог
- Онлайн прозрачност по отношение на състоянието на обработка
Имате ли нужда от по-бърза обратна връзка относно вашите заявки за поддръжка и информация за хардуера и оптимално администриране на продуктите EPLAN? EPLAN Software Service Premium ви предлага всички същите услуги като базовото ниво, допълнени от:
- По-бързо време за реакция от 4 часа по време на местното работно време
- Онлайн помощ в отдалечен режим за сложни заявки
- Годишна среща на администратора, съобщаваща за тенденции и съвети за оптималното администриране на продуктите на EPLAN
- Бета версии, предоставящи бърза информация за всички нови функции
- Включена препоръка за хардуер
Все още няма софтуерна услуга? Информирайте се за нашите услуги.
Имате ли въпроси или се нуждаете от допълнителна информация относно софтуерната услуга? Щастливи сме да помогнем - просто ни се обадете или ни изпратете имейл!
РИТБУЛ ЕООД
Телефон: +359 (0)2 439 7845
Имейл: office@rittbul.bg
www.rittbul.bg
*Защита на данни
За световното функциониране на EPLAN Solution Center EPLAN използва решение, предоставено от външен доставчик на технически услуги. Обработката на данни може да се извършва и извън ЕС. Доставчикът на услуги се задължава да спазва приложимото ниво на защита на данните в Германия (включително подходящи технически и организационни мерки за сигурност на данните) и да спазва инструкциите на EPLAN при събирането, обработката и използването на лични данни.